Köpvillkor

Leverans:
Alla beställningar inkluderar vår gratis post-returservice och returleverans av en av våra många betrodda kurirer. Vid kassan har du möjlighet att posta din enhet via din egen kurir eller använda vår nästa dag gratis returadress. Vår gratis returadress täcker endast förlust av varor upp till 5 000 SEK. Om du vill täcka ditt föremål för mer än 5000 SEK, välj din egen kurir för att göra det. Varor som skickas till dig måste undersökas vid mottagandet.
Kontakta oss omedelbart (inom 48 timmar) om du har fått ditt föremål skadat av kuriren. När din enhet har reparerats kommer den att skickas ut samma dag via en av våra betrodda kurirer.
Eftersom vi tillhandahåller vår egen kostnadsfria frakttjänst ersätter vi inte ytterligare fraktbetalningar som kunden har gjort.
I mycket sällsynta fall försvinner enheten i posten, vi behöver en kopia av kvittot med spårningsinformation (streckkod) och det ursprungliga kvittot på det köpta föremålet för att göra anspråk. Observera att det kan ta upp till 28 dagar att behandlas innan ytterligare åtgärder kan vidtas.
Vid köp av en produkt från GmStore väljs den använda kuriren av företaget och kan inte ändras på begäran. Eftersom det är en signerad för service kan vi inte lämna en granne eller på ett ”säkert” ställe. När din beställning har skickats kan vi inte ändra adressen.
Observera på grund av säkerhetskontroller som utförs på din beställning vid kassan, adresserna kan inte ändras
Om du lämnar anteckningar i kassan som ber om specifika förfrågningar eller datum, kan vi inte garantera att denna begäran kommer att uppfyllas. Men vi strävar efter att artiklar ska skickas inom sju arbetsdagar, såvida inte några fel uppstår, som du kommer att få information om.
Om du får tillbaka ditt paket och det finns skador på ditt föremål, vänligen kontakta vårt kundtjänst inom 48 timmar på [email protected]. Se till att du inte kastar bort någon av förpackningarna eftersom vi kommer att behöva detta skickas tillbaka med föremålet så att vi kan fortsätta med anspråket, om vi inte har detta kommer vi inte att kunna fortsätta med anspråket och reparera enheten . Observera att det kan ta 28 dagar att göra anspråk.
Observera att alla internationella fraktkostnader för reparationer till oss täcks av kunden. Som anges vid kassan av artikeln.

Sändning:
När du skickar din enhet, om du väljer att inkludera separata delar, skickar du dessa på egen risk och vi kommer inte att hållas ansvariga om dessa delar saknas innan ditt paket levereras till oss. Se till att delarna är väl förseglade och förpackade så att ingenting saknas.

För renoverade enhetsbeställningar, vänligen låt sju arbetsdagar för din beställning behandlas. När det skickas kommer du att meddelas via e-post och statusen för din beställning kommer att markeras som skickad.
Observera, ibland kan förseningar uppstå på grund av kvalitetskontroll.

Internationella kunder (utanför Storbritannien):
För kunder utanför Storbritannien kommer du att behöva ordna din egen kurir för att få enheten till oss och betala en extra avgift för att få enheten skickad tillbaka till dig med en säker internationell posttjänst, priserna kommer att variera beroende på destinationen.
Betalning:
Betalning kan göras med kreditkort, betalkort eller Paypal.
All betalning måste göras före reparation.

Om du redan har betalat med ett kort och pengarna verkar ha tagits ut från ditt konto, men du har inte fått någon bekräftelse, oroa dig inte! Detta är bara en pågående transaktion och kommer att återbetalas av din bank inom 3-5 arbetsdagar (tidsram beroende på din bank).

priser:
Priserna kan ändras. Kampanjvaror anger priset och varaktigheten och sådana priser gäller endast vid kampanjen. Alla priser är inklusive moms och leveransavgifter om inte annat anges.
Om tjänster (reparationer) checkas ut måste dessa skickas till oss inom rimlig tid (1 månad) om priset har ökat, kommer kunden att ansvara för att betala skillnaden.
Ingen åtgärd, ingen avgiftspolicy – Detta täcker inte alla reparationer, t.ex. vattenskador och diagnostik. Men varje fall kommer att behandlas individuellt och en full återbetalning kommer att delas ut baserat på vår bedömning.

Reparationer som inte återbetalas:
Några av våra reparationer återbetalas inte, detta inkluderar reparationer av vätskeskador och / eller vätskeskador, om du bestämmer dig för att inte fortsätta med reparationen.

Garanti:
Alla reparationer (med undantag för mjukvarorelaterade, batteri- och vattenskadade enheter) har 12 månaders garanti. Batterirelaterade reparationer har 3 månaders garanti. Detta utesluter fel relaterade till fysiska eller oavsiktliga skador eller om enheten öppnas medan du är i din besittning. Om reparationens karaktär faller utanför villkoren för din garanti eller garanti, kan du ta ut en avgift för reparationen.
Vår garanti täcker inte reparationer på Wifi-fel på iPhone 4 och 4S.
Om du tar din enhet till en tredjepartsreparatör upphör garantin på din enhet. Detta inkluderar både reparerade och köpta.